Vartotojo patirties ir konversijos optimizavimas

Kas yra CRO (Vartotojo patirties ir konversijos optimizavimas)?

CRO taktikos stengiasi padidinti (arba optimizuoti) rodiklį, kurį lankytojai konvertuoja į klientus. Taigi, kuo didesnė jūsų lankytojų, kurie apsilankymo metu perka, tuo didesnis konversijų rodiklis.

Mes identifikuojame, kaip lankytojai sąveikauja su jūsų svetaine. Vienas iš svarbiausių žingsnių – nustatyti nukritimus- tai dalykai, dėl kurių potencialūs klientai gali nuspręsti pirkti kitur.

Nukritimo taškai:

Svetainės turinys – vaizdai gali įkvėpti abejonių, o puslapiuose esantis tekstas gali kenkti.
Svetainės išdėstymas -nepatogu naršyti.
Svetainės spalvos – sunku perskaityti,.
Nuorodos ir mygtukai – jei jie yra blogai pažymėti
ir t.t.

CRO (Vartotojo patirties ir konversijos optimizavimas) turėtų būti nuolatinis procesas, stebint, ar atsiranda naujų nukritimo taškų.

CRO gali būti ypač efektyvus kartu su SEO arba PPC kampanijomis, taip pritraukiant daugiau potencialių klientų ir juos konvertuojant.

Susisiekite / Gaukite pasiūlymą